NOTÍCIES

Furore Fundation generant oportunitats

La Fundació MAIN es troba en una situació que ens permetrà per tant, sumar esforços. Des de fa un temps que un grup de persones que estimen el ciclisme van formar FURORE Cycling Club, amb la voluntat de …

Seguir llegint

La Fundació MAIN i l’associació Hlayiseka perticipen en

Seguir llegint

XARXES

💢 Finalitzem els tallers que hem implementat al llarg del curs a centres educatius de primària i secundària, a #Terrassa i #Sabadell, sota el paraigües dels diferents convenis i el Pla de Millores d'Oportunitats Educatives (PMOE) 👇 https://t.co/AjrzUOPT72 fundaciomain photo
📢Encara esteu a temps d'inscriure-us a la 3a jornada d'esport inclusiu que estem organitzant diferents entitats del #Nord!

Us esperem!
🗓️07/07
⏰10-13h
📍Camp @planadeuroureda
ℹ️Inscripcions: codis @fundaciomain.org/ 629.544.696 i 644.486.446.

Gaudim en comunitat!🙌
#SomNord https://t.co/yca40CI8XM
fundaciomain photo
La comisió de cooperació de @treballsocial1ha atorgat un ajut molt valuòs al projecte Incubadora Moçambicana, implementat per Main i Hlayiseka a Maputo en defensa del dret al treball i la formació de joves amb situació de vulnerabilitat. Gràcies pel vostre compromís! https://t.co/sqDGqisHnF fundaciomain photo
Els professionals de les UEC de Fundació MAIN assistim a les Jornades organitzades per la Fedaia, a l'espai natural de la UEC de Can Cuní @Cancuni_uec Compartim experiències i bones pràctiques.
#jornadesUEC2022
#UECCanCuní
@FEDAIA https://t.co/Ism03l7JyQ
fundaciomain photo
La Beatriz va viure als carrers de Maputo durant una temporada fins que va entrar al projecte STOP de Hlayiseka. Ara que és adulta vol ser independent, trobar feina i deixar l’espai al projecte per altres nenes més petites. Diu que ara vol treballar per tenir una vida digna. https://t.co/5LEFYiQVUV fundaciomain photo
Comencem la #JornadaUECS2022 amb la participació dels professionals de Fundació Main.
Gràcies a @FEDAIA per l’organització. https://t.co/4F4Ej4mxOJ
fundaciomain photo

To see the Instagram feed you need to add your own API Token to the Instagram Options page of our plugin.
Oops, something is wrong. Instagram feed not loaded