El passat dissabte 30 de novembre la Fundació MAIN a través de la UEC del Prat va participar en el 8è mercat d’intercanvi de joguines del Prat del Llobregat

La participació dels i les joves que participen a la UEC es va traduir en l’aportació de bicicletes que seguint un procés d’aprenentatge han pogut restaurar i per tant qualsevol altre infant podrà fer-les servir.

Bicicletes reparades i restaurades per les persones joves que desenvolupen la seva escolaritat a la UEC de la Fundació MAIN

El mercat d’intercanvi de joguines és un projecte que s’organitza de manera autònoma per part de les AMPA/AFA de la ciutat i les famílies de les escoles bressol, juntament amb altres entitats i professionals que col·laboren de manera altruista en l’organització de l’esdeveniment, a més compta amb el suport de l’Ajuntament.

El projecte destaca  per la importància dels valors que fomenta, és a dir, la solidaritat, el consum responsable i el treball cooperatiu.

Per a més informació :